Google Play Store ''Bağlantı yok'' Hatası Ve Çözümü
Andorid kullanıcıları, "İnternet bağlantısı yok. Kablosuz veya Hücresel verinin açık olduğundan emin olun.." şeklinde Play Store bağlantı sorunu alıyorsanız aslında çözüm yolu basit. Aşağıdaki yolları deneyebilirsiniz.
Hatanın Anlaşılması ve Kaynağı
Google Play Store üzerinde, bir uygulama indirmek istediğinizde yada bir uygulamayı güncellemek istediğinizde, "Google Play Bağlantı Hatası" alıyorsanız, bunun da iki farklı nedeni olabilir. İnternet bağlantınızın durumu ve telefonunuz ile ilgili ayarlar.
- Genellikle Bağlantı yok hatası
- Play Store üzerinden indirme işlemi başlamaz, yada takılı kalır tamamlanmaz
- Google Play Store "Yükleniyor..." aşamasında takılır.
Biz bu yazıda İnternet bağlantınızın iyi olduğu fakat telefondan kaynaklanan sorunlar olduğunu düşünerek çözüm yollarını üreteceğiz. Aşağıdaki işlemleri yapmadan önce telefonunuzdan tarayıcıyı açarak bir iki tane site üzerinde kısa bir gezinti yaparak bağlantınızın durumunu görmenizi tavsiye ederiz.
1.YOL
Aslında basit ve önemsiz görünse de, hataların yüzde 90'lık kısmı cihazın tarih ve saat ayarlarının yanlış olmasından kaynaklanmaktadır. Tarih ve saat ayarlarınızı gözden geçirerek bir sorunun olup olmadığına bakınız.Bu sırada, modeminize de reset atmayı ihmal etmeyiniz bağlantı sorunu modemden de kaynaklı olabilir. Burada bir yanlışlık yoksa 2. Yol çözümüne göz atınız.
2.YOL

(Ayarlar) - Uygulamalar - İndirilenler - Google Play Store - Ön belleği temizle ve verileri temizle kısımlarına dokunup buradaki çerezleri temizliyoruz. Daha sonra üst taraftan "Zorla Durdur" ve güncellemeleri kaldır diyoruz.
Cihazınızı yeniden başlatıyoruz.
3. YOL
İnternet bağlantınız kablosuz bir WiFi ağı üzerinden sağlıyorsanız eğer, hata kaynağı modemden kaynaklandığı düşünürsek,
- Modeminizi fişten çekin
- Yaklaşık 30 40 saniye bekleyin ve sonra fişi tekrar takın.
- 1-2 dakika sonra telefonunuzdan bağlantıyı kontrol edin.
Bu hatanın çözümü için http://bit.ly/2GREbgr ziyaret ediniz.
Yorumlar
Yorum Gönder