Android işletim sistemine sahip cihazınızda, güncelleme sırasında, indirme yaparken Google Play Hizmetleri Durduruldu, Google Play Güncelleme hatası, Uygulama indirme hatası, şeklinde hata yada rakamsal kodların olduğu hata alıyorsanız ve ekranda “uygulamaadı bir hata nedeniyle indirilemedi. (8)” şeklinde bir ibare görüyorsanız eğer, güncelleme yada indirme işleminiz bu sorunu çözmeden hal olmayacaktır.
Android işletim sisteminde "google play indirme bekleniyor sorunu" alıyorsanız eğer, uygulamanın önbellek sorunundan dolayı indiremiyor olabilirsiniz. Bu sorunun çözümü için aşağıdaki adımları sırası ile yapınız. İnstagram inmiyor, Facebook inmiyor ve Whatsapp inmiyor şeklinde sorularınıza da bu başlık cevap verecektir.
Aşağıda Google Play Hata kodlarını içeren rehberimizde, aldığınız hata kodunu sağ tarafta bulunan kolay gezinti aracı ile istediğiniz Hata Kodlu başlığa giderek sorununuzu çözebilirsiniz. Eğer hata çözümünde sorun yaşarsanız aşağıda bulunan iletişim formu ile bize yazabilir yada, Google destek ile iletişime geçebilirsiniz.
Google Play Store Hata Kodu 8 Çözümü
Play Store üzerinden uygulama indirmek isterken “Uygulama indirilemedi. Hata Kodu 8” şeklinde bir uyarı çıkar.
Çözüm Yolu – 1 :İnternet bağlantınız sorunsuz ise eğer, telefonunuzun tarih ayarlarını kontrol ediniz. Telefon saat ve tarih ayarı değişik ise, Google sunucuları tarafından kabul edilmeyecek indirmelerinizde hata verecektir.
Android cihazınızın tarih saat ayarını yapmak ve kontrol etmek için;
- Ayarlar menüsüne girin.
- Tarih saat kısmını seçin.
- Ekrandaki “Otomatik tarih ve saat” ayarını isterseniz seçip otomatik olarak ayarlanmasını sağlayabilir istersenizde otomatik ayarı devre dışı bırakıp manuel olarak düzenleyebilirsiniz.
Çözüm Yolu – 2 : Telefonunuzdan “Ayarlar” menüsünü açın
- Genel > Uygulamalar’ı seçin.
[caption id="attachment_2023" align="aligncenter" width="266"]

Daha sonra gelen ekrandan sırası ile aşağıdaki resimdeki gibi 1 – “Zorla Durdur” ve 2 – “Verileri Temizle” diyoruz.
[caption id="attachment_2024" align="aligncenter" width="267"]

Bu aşamada sorunun devam edip etmediğini test etmeniz gerekmektedir. Sorun devam ediyorsa 3. çözüm yolunu deneyebilirsiniz.
Çözüm Yolu – 3 : Yukarıdaki (2. Yolda ) adımları izliyoruz bu sefer, uygulamayı “Devre Dışı Bırak” kısmına tıklayınız aşağıdaki gibi.
[caption id="attachment_2025" align="aligncenter" width="258"]

Daha sonra “Aktifleştir” seçeneği ile uygulamayı tekrar aktif edebilirsiniz.
Bu hatanın çözümü için http://bit.ly/2NmJlDP ziyaret ediniz.
Yorumlar
Yorum Gönder