iPhone Hata Kodları ve Çözümleri
iPhone 0xE800000a hatası çözümü, iPhone 0xE800006b hatası çözümü, iPhone 0xE8000001 hatası çözümü, iPhone 0xE8000065 hatası çözümü birbirine benzer sorunlar ve çözüm yolları da ortaktır.
iPhone, iPad ve diğer Apple cihazlarınızda 0xE800000a, 0xE800006b, 0xE8000001, 0xE8000065 hatalarından birisini alıyorsanız eğer, aşağıdaki çözüm yollarına sırası ile göz atınız.
Hatanın Kaynağı
Yukarıda saydığımız hataların kaynağı IOS işlem sistemi ile Windows ve diğer işlem sistemleri arasında yaşanan uyumsuzluk veya sorunlardan kaynaklanmaktadır. Bunun birçok nedeni olabilir, Driver eksikliği, Windows sürümündeki uyumsuzluklar gibi.
Hatanın Çözümü
Yukarıda saydığımız iPad ve iPad hataları, güncelleme yapmak istediğinizde verilen hata kodlarıdır. Bu hataların farklı nedenleri vardır. O yüzden olası tüm çözüm yollarını sizlere sunacağız. Siz deneme yanılma yolu ile sırası ile deneyerek hatanızı giderebilirsiniz.
- ITunes’u güncelleyin.
- Ödeme ayarlarınızı ve geçerli kart numarası olduğundan emin olun.
- Farklı bir USB yuvası kulanın yada farklı bir bilgisayara cihazınızı bağlayın.
- Orjinal USB kablosu yani şarj kablosu bağlayın.
- Son IOS güncellemesini yükleyin.
- Cihazınızı yeniden başlatın
Yukarıdaki saydığımız adımları veya aşağıdaki çözüm yollarını deneyerek iPad hata çözümlerine ulaşabilirsiniz.
Bu hata kodları aynı zamanda iPhone 5, 6, 7 telefonlarda da aynı çözüm yolundan giderek çözülmektedir.
Saat ve Tarih Ayarını Kontrol Edin
Bilgisayarınızın tarih ve saat ayarlarını kontrol ediniz. Bazı durumlarda tarih ve saat ayarı yanlış olduğu zaman iCloud sunucuları saati ile uyumsuzluk verceğinden hata alabilirsiniz. iCloud'a bağlanamıyorum, App Store'dan uygulama indiremiyorum veya güncelleme yapamıyorum tarzında sorunlarla karşılaşıyorsanız ya tarih saat uyumsuzluğu yada ödeme yöntemi sorunundan kaynaklanmaktadır.
Farklı Bir Bilgisayarda Deneyin
Bilgisayarınızdaki sürücüler veya farklı bir nedenden dolayı hata alıyor olabilirsiniz. Farklı bilgisayarda son sürüm yüklü bir iTunes yazılımı ile yapmak istediğiniz işlemi tekrar deneyiniz. Eğer sorun çözülmezse diğer alternatiflere geçiniz.
Farklı Bir USB Deneyin
Telefonunuzu bağladığınız USB portundan başka USB portu varsa birde farklı portta deneyerek sorunun kaynağının USB portundan kaynaklanıp kaynaklanmadığını anlayabilirsiniz.
Farklı İnternet Bağlantısını Deneyin
Bazen, iTunes 14 hatasını internet bağlantısından dolayı vermektedir. İmkanınız varsa farklı bir internet bağlantısı ile ve kablo yardımı ile modeme bağlanarak deneyebilirsiniz. Sorun çözülmediyse aşağıdaki alternatif yollara geçebilirsiniz.
Bazı durumlarda, 14 hatası, bilgisayarı ve İnternet bağlantısını farklı bir yönlendiriciden değiştirerek çözülebilir. Diğer cihazda bazı İnternet bağlantılarını deneyebilir, hiçbir sorun olmadığından emin olmak için harekete geçer.
Windows İşletim Sistemini Güncelleyin
Cihazınızı bağladığınız işletim sistemi eğer Wnidows ise, işletim sisteminin son güncellemeri içerip içermediğini kontrol ediniz. Bunun için denetim masasından Güncelleştirme seçeneğine girerek, otomatik olarak güncellemeleri yapmasını sağlayın.
Arka Plan Uygulamasını Sonlandırın
iTunes'in arka planda çalışan uygulamalarını sonlandırarak servisleri sonra tekrar çalıştırın. Bunun için, Ctrl + Alt + Delete tuş kombinasyonu ile Görev Yöneticisi seçeneğini açın.
İşlemler sekmesi altında
iTunes yazılımlarını tek tek sağ tıklayarak işlemi sonlandırı tıklayınız. İsme göre sıralayıp kolaylıkla bulabilirsiniz. sonlandıracağınız servisler, iTunesHelper.exe, AppleMobileDeviceService.exe ve iPodService.exe uygulamalarını tek tek sonlandırın.
Çerezleri Temizleyin ve Uygulamayı Tekrar Kurun
Öncelikle telefonunuzun bilgisayarınız ile bağlantısını kesip iTunes' uygulamasını kapatın daha sonra Bilgisayarınızda, C:\ProgramData klasörü altında Apple Klasörü bulunmaktadır. Bu klasörü sağ tıklayarak silin ve bilgisayarınızı yeniden başlatın, iTunes uygulamasını tekrar kaldırarak kurun ve telefonunuzu tekrar bağlayınız. Sorununuzun çözülmüş olması gerekmektedir.
Güvenlik Duvarını Devre Dışı Bırakın
Eğer daha önceden yanlışlıkla güvenlik duvarından iTunes izinlerini engellediyseniz sürekli engelli olarak kalacaktır. Güvenlik duvarını devre dışı bırakarak yada sadece iTunes uygulamalarına izin vererek sorunun çözülüp çözülmediğini kontrol edebilirsiniz.
iTunes Sunucularının Durumuna Bakın
iTunes sunucuları bazen bakıma alınabiliyor bu durumlarda yukarıdaki hatalardan birisini alabilirsiniz. Bu bakımlar servisleri etkilememek adına çok kısa sürmemekte o sürede yedek servisler devreye alınmaktadır. iTunes servis durumunu buradan kontrol edebilirsiniz.
Servislerde yeşil ışık yanıyorsa sorun yok demektir. Kırmızı ışık yandığı zaman bakımda olduğunu yada bir sorun olduğunu bildirmektedir.
Sorununuz devam ediyorsa aşağıdaki iletişim formu ile bize ulaşabilir Apple web sitesi üzerinden destek isteyebilirsiniz.
Bu hatanın çözümü için http://bit.ly/2KFb4i7 ziyaret ediniz.
Yorumlar
Yorum Gönder